Oldalak

2010. június 28., hétfő



Nnna, vééégre! Megint elkészült egy.
Most egy kicsit precízkedni akartam. Remélem, sokak örömére végre megfelel a táska biztonsági fokozata a szigorú követelményeknek: miszerint a mágneszár nem elég a tömegközlekedési eszközökön. Rövidebben: ez most cipzárral zárható. :-) Ebbe bele nem nyúl illetéktelen kéz.

Ami a külsejét illeti: körben paszpólt varrtam bele, a mostanában igen népszerű türkiz színűt. Az alapötlet ez volt, a többi már ehhez igazodott. Meg persze belül a szokásos négy kis zseb, és a - barátnőm javaslatára most már minden táskában lévő - kulcstartó karabíner.

És most nagyon boldog vagyok, mert emiatt a táska miatt félbe hagytam egy másikat, és olyan lett, amilyennek megálmodtam. Tehát nem volt hiábavaló. :-)
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése